h1

Alegeri

Aprilie 12, 2012

Image

Proaste. 

Am chef sa beau.

C: Chef? bei de efect, nu de chef..

Mda..

C: Si nu inteleg de ce ne plimbam cu masina. Hai pe jos.

Parcheaza masina..si urcam sa isi ia o geaca. In urmatoarele 10 minute sticla de Absolut era jumatate goala. in urmatoarele 5 minute eu eram goala. De tot.

Plec la 4 dimineata… beata si indragostita. desi, daca imi amintesc bine… mi.a spus ceva de genul „sa nu te indragostesti” ..cred k am ras in gand..

 

 

 

Lasă un răspuns

