h1

Taci. Serios.

Decembrie 14, 2011

Nu primesc viza de sedere permanenta in Romania.

Nu imi pasa.  Bunul simt nu ma lasa sa o zic cu voce tare.

Mai am o singura alternativa, trebuie sa ma insor.

Repeta te rog. Sau NU, nu mai repeta. Nota, va rog..

In urmatoarele 3 ore, Rob Hefferan al meu imi picteaza tabloul de nunta.

Cand te casatoresti cu un turc, toate sunt roz.  Nu iti lipseste nimic, nu o sa iti lipseasca niciodata. Primiti in momentul casatoriei casa, afacere, bani. De acolo va descurcati. Tu, ca femeie, stai acasa. Barbatul face banii, tu ii cheltuiesti. Pe principiul.. Cere si ti se va da.

Ii pun 1000 de intrebari, primesc si mai multe raspunsuri. Imi sublinieaza ca nu e necesar sa imi schimb religia sau sa port valul islamic. Macar atat.

Nu suna rau, dar nici bine..

Tamam, tamam!  Eu vreau altceva de la viata. 

Ce?

Liniste totala, nu am un raspuns si stie asta. Incerc sa zic ceva, nu imi iese. Mi-o reteaza scurt… Taci. Serios.

 

 

 

 

4 comentarii

  1. Cel mai dureros in viata, este cand ramai tacut in fata lucrurilor si a intrebarilor care conteaza


  2. SERIOS , DE CE SA TACI ?
    PRIN TACERE UNII ISI IAU DREPTUL DE A FACE CE VOR , DE A INTELEGE CE VOR .
    IN IUBIRE NU PUI INTREBARI , TRAIESTI RASPUNSURILE !
    DACA TACI LA COMANDA …………ASA VEI FACE MEREU …..


    • De multe ori e mai bine sa taci, e si asta un raspuns. Ca lasa loc de interpretari, sunt deacord…dar nu e rau nici asa.
      eu ma ridic in picioare doar cand am ceva de spus…de data asta nu aveam.



Lasă un răspuns

