h1

A FI sau… A AVEA?

Decembrie 12, 2011

Incerc sa fac un sondaj pe tema asta. Evident toate prietenele mele il iau in brate, faza ezitare pe  „A avea”. Stiam si fara sa le intreb..

Ieri am primit un altfel de raspuns, de la un domn ce odata mi-a fost profesor..

„A FI – important e ce ai tu nevoie, tu iti stabilesti ce vrei si asa ajungi sa AI.” – perfect de accord, dar cum ramane cu dorinta de a avea acum, nu maine, nu peste o saptamana, nu peste 1 an? Rabdarea nu e tocmai punctul meu forte..

 

3 comentarii

  1. EXISTA O CORELARE INTRE A FI SI A AVEA ….
    A FI OM …. A AVEA OMENIE
    A FI INDRAGOSTIT/A ……..A AVEA IUBIRE
    A FI NERABDATOARE …. A AVEA DORINTE
    EXEMPLELE POT CONTINUA , DACA VREI AZI, CINE TE OPRESTE SA-TI IEI ?


  2. Nu privim lucrurile din acelasi unghi.
    hai sa intreb altfel.
    Un barbat ok din majoritatea punctelor de vedere dar fara resurse materiale, sau un om de nimic dar cu dare de mana?


    • RASPUNSUL MEU NU POATE FI UNUL CLAR .
      EU SINT PARTEA ” VATAMATA ” . ALEGERILE TALE SINT IN FUNCTIE DE PRIORITATI . VREAU SA CRED CA AI DEPASIT PRIMELE DOUA TREPTE ALE PIRAMIDEI LUI MASLOW.
      NEVOILE SI MOTIVATIILE NE DIFERENTIAZA !
      EU NU POT STA LANGA UN OM INCOLOR ,INSIPID SI INODOR DOAR PENTRU CA ARE BANI ……



Lasă un răspuns

