h1

Tu crezi că a fost iubire adevărată? Eu cred că a fost o simplă nebunie

Decembrie 8, 2011

Haos. Şi asta zice tot.

Nu stiu ce vreau, nu stiu pe cine vreau, nu stiu de ce, cum, cand, unde..La naiba cu toti.

Turcu asta ma umple de indoieli, nu mai inteleg nimic. Nu inteleg de ce o ard cu el, oricum nu ar putea sa fie nimic de durata, nu inteleg de pun problema asa.. nici nu vreau o relatie serioasa..nu sunt in stare sa mai am asa ceva.

Nu vreau sa ma limiteze nimeni, imi e frica. Imi doresc sa plec, sa vin, sa ma intorc, iar sa vin..iar sa plec. Sa nu ma intrebe nimeni ce am de gand, oricum nu stiu nici eu. Mi se amesteca un milion de ganduri…nu mai fac fata.

Habibi asta ce vrea de la viata mea?! Acum ma cere de nevasta, acum ma ignora. Sunt eu inca una pe lista lui..sau e el inca unul pe lista mea?

Are tot ce vreau de la un barbat. Bani.  Si cu toate astea ma intreb eu pe mine..daca maine m-as marita cu el (prin absurd)..as avea… teoretic, tot ce imi trebuie.

Dar ce haz ar mai avea viata?

Cum sa gatesc mancare turceasca..knd eu nu stiu sa fac nici o omleta?!

Sa stau in saloane…sa arat bine..doar pentru el.

Sa calatoresc peste toooot… doar cu el.

Sa ma plimb in Range…si sa nu pot sa dau un numar de telefon la semafor.

Sa imi zica intr-o zi ca afacerile nu mai merg in Ro. si ca ne mutam in Turcia/Franta/Spania. Hai Carla.. fii avocata in Turcia!

E viata asta complicata..sau asa mi-o fac eu?!

 

Lasă un răspuns

