h1

Cuvânt înainte..

August 18, 2011

„…Din păcate, e cumplit de simplu în lumina rece şi crudă a dimineţii: am ajuns în ultimul stadiu al relaţei noastre. Gata cu sexul nebunesc şi pasional. Gata cu îndrăgosteala şi gata cu dezîndrăgosteala. Ştiu că nu e ea aleasa, orice o însemna asta. După ce ai fost cu ea trei ani şi deodată-ţi dai seama de chestia asta, totul se duce de râpă.(…) Urăsc gusturile ei muzicale, îi urăsc prietenii şi urăsc felul în care spune „păi bine aunci” la sfârşitul fiecărei conversaţii telefonice (..) A fost o vreme când îmi plăcea tot ce făcea. Acum nu-mi mai place orice ar face. Am fost împreună trei ani, dar ca să fiu sincer, jumătate din timp am inventat tot felul de scuze ca sa întârzii desparţirea: dar i-am luat cadou de ziua ei, dar mai sunt două luni până la ZÎ … ” Iain Hollingshead

DA! uite un fragment ce mi se potriveşte ca o mânuşă.

Când lucrurile se duc într-o direcţie greşită- nu te duci cu ele. Asta e prima regulă.

Îmi vine să urlu. Urăsc toată situaţia asta, urăsc despărţirile (deşi e prima serioasă prin care trec).

Ce e de făcut dacă urăsc sentimentul „cel mai pur si frumos de pe pâmânt” ?

MĂ FAC AMANTĂ!

 

Lasă un răspuns

